Mar 26, 2010

A Dream Come True, Yeaahh!!!

Yeah!! akhirnya, berjaya juga aku mdptkn kamera impian aku.. ngee~

Terkejut badak gak time g cari kamera aritu, last2 g kdai yg terakhir, trjumpa kamera ni..
Mula2 nk survey kamera n harga bukan konpius lg nk pilih yg mana..
Tup.. tup.. tup.. ternmpkan Nikon S800, dgn x ckp byknya terus decide nk beli..
Setelah melakukan persidangan dgn 'consultant' aku, akhirnya belilah saya Nikon S800 tersebut..!


~ Kalu nk beli kamera dtg r kat kdai sini, Kedai Gambar Kyoto, KTrg.. mmg up to date n harga berpatutan n boleh dikatakan murah berbnding kedai2 lain..~

Setelah melakukan ijab n qabul membeli Nikon S800 ni, terus ktorg pergi photoshoot kat pantai..



~ Bertambah 1 lg koleksi black aku.. ~
Gambar2 kat bwh ni, hasil shoot by Nikon S8000..
Hasilnya xlah gempak mana coz masih dlm mood sesuaikan diri n belajar.. hiks~
Thanks to Ikmal yg byk tunjuk ajar..





~ Which is better???~


~ Dlm proses pembelajaran dgn Ikmal~



~Gambar ni, mmg terbaik!!!~

p/s: Kena byk blaja lagi utk mdptkan hasil yg terbaik.. Kalu sape2 yg ada tips bolehlah share dgn saya yek!!

5 comments:

Anonymous said...

selamat 'pengantin' baru..dah ijab kabul tu..bila nk 'nikah'.....
jgn lupa yer ajak gi kenduri nasi beriyani kfc...hihi

zixol said...

wowo..cambest! how much??

yet my last said...

fuh~ kaya sih hehe...not bad!!! Erm..isn't that joe ade D90?

ahmad jo said...

Azizol.. ermm.. ermm.. search kat internet la.. haha

ahmad jo said...

Yet: Sy x mampu nk beli D90, so, s8000 je dh la.. huk3 :(

Related Posts with Thumbnails
 
;