Feb 10, 2010

I Dreamed A Dream

I'm Back...!!!!!!!!!

Long Time No Blogging...

Nothing happens, xda modal nk berblog.. Baru2 ni g jln2 kat Mesra Mall.. Lyn Burger King n Big Apple.. Jalan2 pusing2 Mesra Mall, singgah le kedai yg jual kamera.. Aku dh jd antu kamera dh semenjak 2mnjak ni.. huhu

Tetiba aku terpndang kat objek yg x bernyawa yg menggamit jiwa n raga aku..
Objek tersebut lebih kurang mcm kat bwh ni..

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/




Species: Nikon COOLPIX S8000

Aku rase camera ni separa DSLR..
korang tgk le perbandingan antara kamera ni dgn Nikon D90

SILA KLIK


Mudah2han, ape yg aku mimpikan ni boleh jd kenyataan, Xkisah le ble2 pun.. Asal dpt sudehhh..!!

OK..!!.

4 comments:

Anonymous said...

tunggu jer pinjaman msk lu..

Sofi Zainuddin said...

amin.. moga jadi kenyataan :)

ahmad jo said...

mal.. opps..! pecah rahsia.. heh2

ahmad jo said...

Sofi: amin.. mekasih :)

Related Posts with Thumbnails
 
;