Oct 28, 2009

Sabah Bah.... [Part 2]

11 October 2009

Jalan2 @ Pasar Tamu,
Kota Kinabalu

Awal pagi dlm dekat2 pukul 8 pg, kitaorg jalan2 kat Pasar Tamu.. Pasar Tamu yg betul2 di bandar KK ni lebih kurang je dgn Pasar Tani yg bezanya dorang ada jual anjing.

Yang lain2 same je kat Pasar Tani yg kat semenanjung, ada jual sayur, buah, ikan perhiasan, pets, kraftangan n mcm2 lg... tp kbyakn kdai kat situ jual batu2 kristal n mutiara...


~ Siaplah bila perempuan sedang shopping.. ~


~ 1 kedai, 30 minit spent time..matilewwrrr.. ~


~Siput2 yg menggamit perasaan aku.. ~


~ Joe..!! Siput babi xada, hokeh!!! ~


~ Sesuai utk buat menuai padi... ~


~ penat berjalan bah.. kita duduk dulu ya bah... ~


~ sambung jalan balik... ~


~ Ni mcm pusat kraftangan.. mcm2 ada.. ~




~ da nk balik da... ~


~ Air pancut yg x berapa nk pancut..~

p/s: Sesuatu je ayat tu.. :P


~ Welcome to Kota Kinabalu bah... ~



~ Sesaje wat kenangan... ~

x beli ape2 pun dtg kat sini, ingat nk dtg balik tp xdtg2 jugak.. xdapet le nk beli handycraft Sabah, nk wat balik Tganu... :(

3 comments:

Sofi said...

11 Oct my birthday ... nak adiah hahahahaha

ahmad jo said...

Hepi Belated Bday Sofi...

yg ke bpe tu??

hehe..

Ok2... nti balik tganu leh r claim adiah yek.. ekeke

ahmad jo said...

Hepi Belated Bday Sofi...

yg ke bpe tu??

hehe..

Ok2... nti balik tganu leh r claim adiah yek.. ekeke

Related Posts with Thumbnails
 
;