Feb 25, 2010

Lepak-lepak di Pantai Teluk Bidara, Dungun..

Ke mana pulak aku mghilang.. lamenya mnyepi..

Pada ptg yg amat panas Isnin lepas, aku n classmates aku tnpa sengajanya merancang utk pergi mandi pantai semasa berada di warung kat tepi pntai..

Melihat air pantai sunnguh memikat kalbu, mendesak salah sorg dari ktorg utk mngajak mandi pantai.. Semua dah kata bereh, ape lagi.. lepas asar je, terus turun ke pantai..


Pantai mana ek??



~Pantai Teluk Bidara, Dungun, Terengganu..~

Melihat keadaan pantai tu, mmg excited nk mandi, last2 terjumpa sign board yg tersergam indah.. :(


~ Laut yg biru berbumbungkan langit yg biru.. So sweet. :) ~

Eleh, papan tnda je, ape dah hal??!!



Betul la cakap si sign board, mmg xbleh mandi, kwsan kat tepi2 tu pun dh dlm n laju je air ditambah dgn ombak yg kuat..


~ So, lepak2 je la.. Tp yg bestnye tmpt ni mcm ada gua.. hehe.. So, kalu nk lepak2 kat batu kan lah amsuk gua ni dulu.. huhu.. ~





~ The Islamic Bankers Beach Boys... hehehe..~





~Lepas lepak2, main ombak je la.. best gok posen.. ~


p/s: Bestnyer kalu ada DSLR, paling komang pun kamera digital.. huk3..

4 comments:

Mr.Homosapiensz said...

kang kita mandi sini doh r....

bakpe x bowok cebok ngn baldi? cebok air pantai tu mandi pantai.....lepas gian mandi pantai

ahmad jo said...

haha.. kalu tau xleh mandi, senang je, bwok koloh terus mai sini, xyoh dh paki nyebok.... haha

AkU said...

wah..wah..mcm island escape la..nice..nice..~~

ahmad jo said...

hehe.. lets join us.. hiks~

Related Posts with Thumbnails
 
;