Jul 14, 2010

Terima Kasih...

Disini aku dengan segala hormatnya telah mempersilakan diri aku yg tak brape nk tinggi ni utk mengucapkan ribuan mahupun jutaan terima kasih yg tidak terhingga kepada some1 yg aku kenal dan sekarang ni hanya tinggal kenangan..

Ape kes nak terima kasih??

Orang dah berbuat baik, mesti r kena terima kasih..
Dia ni mmg r sgt baik n terlampau baik.
Aku pun x tahu dah mcm mana nk buat baik mcm dia...
Hm...

Tp sekarang hanyalah tinggal kenangan, kenangan demi kenangan..
Aku tidak akan lg dpt mdengar suara beliau, hila tawa beliau, suka dan duka beliau..
Tidak dpt lg mghang outkan diri sama2 lg..

Aku mgundurkan diri pun utk kebaikan bersama juga..
merelakan kpergian demi untuk melihat dia bahagia..
Walau ape2 pun, jasa dan kebaikan mu itu aku akn ingt utk selama2nya..
Tp segala2 kenangan pahit mahupun manis akn aku cuba deletekannya dlm hidup..
Hm...


Oh! jaket Adidas ku.. aku amat besedih ats kpergian mu..
Tp nk wat cam mana, engko dah carik rabak dah..
xleh dh nk pkai...



SEDIH!!!




p/s: Aku harap kau berbahagia selalu duduk didlm almari aku...



0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
;