Sep 15, 2009

Dream Come True




Hehe.. Ape dreamnye itu??? Besar sgt ke dream itu???

Tunggu..... Next post yg akn dtg.!



Kebetulan pg td aku g cls, tetibe ternampok lak surat ni yg dh lama aku amik kt pjbt HEA dlm beg skoloh aku..
tanpa segan silu aku terus mintak sign lecturer..

Ingatkn dorang x bg cuti, almaklumlah dekat nk final dh time tu... Huhu..
Ape2 pun time kasih lah bg kerjasama utk memcutikan daku...

Jo, mung nk g mana ni sampai mintok cuti ni???

Kepada yg dh tau, buat2 lah x tau dan kpd yg belum tau, buat2 lah tau... Hiks~


p/s : Xleh nk confirm lg, nanti confirm kemudian...




4 comments:

Mr.Homosapiensz said...

ni cuti2 nk g mane lok....

Sofi said...

ha'a...cuti2 nak gi mane?
kan dah ade cuti raye

ahmad jo said...

Ikmal, aku nk g terbang kt obersea.. meh r nk ikut!! Muahahahaa

Sofi, cuti raya utk beraya je,, ni cuti utk jenjalan pulok.. hehhe

azli said...

Salam Ramadan dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com

Salam lembaran Aidil fitri Maaf zahir Batin sesungguhnya aku ade buat salah terkasar bahasa harap di ampun... salam kenalan…….

Lemang lontong ketupat laksa,
kuih semprit kuih koya,
Sebulan sudah lama berpuasa,
Tiba masa untuk merayakannya,

"Ramailah orang memasang pelita,
berbaju melayu cantik ceria,
Salam dihulur kemaafan dipinta,
Menyambut aidilfitri hari mulia"

Maaf kerana lama tak berkunjung diblog korang kerana aku kesibukan disaat kerja-kerja-akhir di bengkel.. sorry.. aku tetap mengingati kalian semua.. my friends.. sincere azli…

aku dapat cuti... cuti... cuti raya tahniah le ko dah bleh cuti...

Related Posts with Thumbnails
 
;