Sep 9, 2009

Welcome 09/09/09

090909

Sempena kedatangan tarikh yg cun melecun ni, aku suh mak aku masak lauk berbuka spesel sikit.. X ada ape yg spesel pun pd tarikh 090909, saje je nk wat spesel.. lgpun nombor 9 ni feveret nombor aku..
Lucky number 9...



~ Bau kedai je...??!~


Walaupun jam kt dinding, kat hset, kat tv dh menunjukkan pukul 5 lebih, aku tetibe dtg idea nk menentukan lauk berbuka puasa utk ptg 090909

Menu yg aku cadangkan adalah :



~ Nasi Goreng Kampung ~

dimakan bersama....



~ Tom Yam Seafood ( Udang galah, Sotong n Fishball) ~

juga dimakan bersama...



~ Ayam KFC ~

lalu mencuci mulut dgn...




~ puding buah + agar2 ~

Dengan perasaan penuh kasih sayang terhadap aku, mak aku buatlah ape yg aku nk tu... Ekeke
Perasan lop!!! kebetulan abg aku yg dh lama x balik tu, arini dia balik.. Mak aku layan je!!
Ape2 pun time kasih ma... :)
Ayan KFC tu beli kat KFC, jgn salah sangka pulok mak aku yg buat.. hiks~
Thanks kat Angah yg sukarela buat puding itu...

Malam 090909 pulak, sgt2 special...
Aku akn kenang dan hargainya sampai bila2 selagi hayat dikandung badan..
Thanks beb!!!



11 comments:

Mr.Homosapiensz said...

spesel bto 090909 dia..siang ke malam...hahaha!!

pe yg spesel mlm tu erk.....(tgh terbayang...**NAKAL~~~)

ahmad jo said...

x ada ape pun.. just a such a wonderful surprise... dun noti2 di bulan puasa okeh!!! ahaks

Syafiqah said...

ape ek yg spesel sgt tu...nga dok pk2 ney..nama blog pon sembilan december..huhuuu..

Tyna Aizat said...

ayoooo. apesal lak sy tgk page ni siang2. melelehhhhhhhhhhhh je.

ahmad jo said...

jom pk sama2...

we can do it!! you roxx!!!

ahmad jo said...

terlajak perahu boleh diundur terlajak leleh xleh sedut balik... eee..yerkk!!

ahmad jo said...

terlajak perahu boleh diundur terlajak leleh xleh sedut balik... eee..yerkk!!

Chem5007 said...

huhu...sempena bulan ramadhan ni ambe nk pikir positif jer..huhu. Lawo nye baju...polo ekk?...

ahmad jo said...

baju sponsor jek.. ekeke

ahmad jo said...

baju sponsor jek.. ekeke

Anonymous said...

related xer o

[url=http://inflatabsg.blogspot.com]inflatable set gas[/url]
[url=http://lof-merchant-advance.blogspot.com]loft merchants advanced[/url]
[url=http://allriflescopes.blogspot.com/2009/10/bushnell-sportsman-3-9x40-riflescope.html]bushnell sportsman 3 9x40 riflescope[/url]
[url=http://bugmerchanbuffa.blogspot.com]bugs merchants buffalo[/url]
[url=http://camcasamsu.blogspot.com]camp card samsung[/url]

last ceyex

Related Posts with Thumbnails
 
;