Sep 27, 2009

Raya... Raya... Raya...!!! [Part 2]

2 Syawal 1430H/21.09.2009

Re-Union X-5SC2 SEMKIF

Raya ke-2 mcm biasa.. bangun, mandi, makan, tgk tv,, G jalan2 jap, tetiba dpt call dari CT Ain, one of X-coursemate UiTM KT.. Nk dtg beraye katenye... Rosy n Sayuti pun ada datang gop.. Sesungguhnya dorang x kenal langsung umah aku kat mana, so terpksa aku jemput dorang kat sebuah sekolah yg berdekatan dgn umah aku.. Lepas puas beraya kat umah aku dorang ajak aku g beraya umah Ain, classmate yg sehati n sejiwa dgn aku... hoho...
Lepas balik dari umah Ain, tetiba aku terserempak ngan awek2 cun yg menaiki kereta walhal aku sedang bercatwalk balik umah,, hehe.. rupa2nya budak2 class aku time Form 5 dulu2.. Ada yg dh 5 tahun x jumpa, arini baru dpt jumpa.. Kebanyakan dorang ni masih study degree lg..



~ Awek2 cun yg datang beraya kat umah Jo ~
p/s: pic diseludup dari FS Nee Zha

Pastu dorang ajak aku g raya umah Azuwan, umah Ijan, umah Nadhil, umah Sakinah n rumah2 sape2 lg r.. memnadangkan hari dh lewat ptg aku xdpt join dorang pergi beraya... Aku pun blah la dgn Azuwan terus balik umah..
Malam pulok pergi Mydin Mall, cari brang2 nk wat spagetti raya... hehehe.. balik Mydin pergi makan kat McD.. hoho.. McD 2 days in a row.. hehehe..
I'm Lovin It...










p/s: ~Pic x-classmate akn diupload kemudian~

3 comments:

Anonymous said...

pewwwittttt~~~

awexs cunn.....

yg tu not bad gak....ahaks!!

ahmad jo said...

mane satu yg not bad tu???

ahmad jo said...

mane satu yg not bad tu???

Related Posts with Thumbnails
 
;