Sep 28, 2009

Raya... Raya... Raya...!!! [Part 4]

3 SYAWAL 1430H/22.09.2009

SPAGETTI RAYA...

Pagi raya ke 3 kitorang telah menjalankan misi yg tersedia dirancang. Dah lama teringin nk makan spagetti ni, hari ini baru dpt makan.. Nak makan, kena buat sendiri.. Pagi2 tu bangun je tido dgn perut yg kosong lagi, kitorang gigih membuat spagetti dgn tunjuk ajar Yet



~ Bahan2 wajib ada ketika memasak spagetti.. ~

P/s: sedang asyik memasak spagetti tetibe terdengar suara " kalu x sedap spagetti xtau lah.. siap ada laptop g tu.. "

*blushing... tersipu2 malu.. aksi org 1st time memasak didapur.. hiks~



~ Spagetti pun kena posing dulu sebelum kena masak..~



~ Acara potong memotong dijalankan secara rasminya ~



~ Ini le ketua chef pd ari tu .. ~



~ First time masak ni.. ~



~ Ini le rupe Spagetti Raya yg sudah siap utk dimakan ~



~ sesi mencekik spagetti... hmmm... sedaapp ~

Bukan nak masuk bakul angkat sendiri, tapi spagetti raya ni memang sedap lagi menyelerakan... Time kasih buat Yet, Ikmal n keluarganya... :)

MISSION ACCOMPLISHED

Oleh kerana impian utk masak spagetti tercapai. kitaorg pun melompat2 kegian.. oppss.. kegirangan...












Yeay!!!!!! We did it..!!!

6 comments:

Mr.Homosapiensz said...

Tahniah coz anda berjaya membuatkan org lain makan habis sampai licin spagetti n kuahnya...

From,
Supervisor Chef =P

Sofi said...

suke yang part lompat2 tuh hahaha... pasni kalo masak lg antar la kt umah bujang nih smangkok yer

ahmad jo said...

Ikmal wey, tu ler,,, x sangka lop habes licin... bolehlah berbangga utk 1st masakan aku.. hehehe... Mekasih r utk supervisor yg byk membantu.. :)



Sofi, dok dan nk kaut ke Sofi.. dan abes lu.. hehe

ahmad jo said...
This comment has been removed by the author.
Chem5007 said...

Fuyoo..melompat keriangan selepas konyang..Alhamdulillah :)

ahmad jo said...

Tu la pasal.. x hengat dunia.. hiks~

Related Posts with Thumbnails
 
;