Aug 22, 2009

AHLAN WASAHLAN YA RAMADHAN AL-MUBARAK

E-kad Ramadhan ni dituju khas buat semua blogger2 yg singgah kat blog aku ni...
Silalah amik sorang satu..
Ikhlas dari hati nurani aku di bulan puasa ni.. hehe




Semoga Ramadhan kali ini lebih bermakna dan lebih sempurna daripada Ramadhan2 yg lalu..

AMIN YA RABBAL ALAMIN...

Keep Blogging!!!

10 comments:

Syafiqah said...

hahahaa...cegan r nak amek kad tu..=p

samat berpuasaaa...=)

ahmad jo said...

hahah.. amik je.. ape nk dimalukan.. hehehe

ahmad jo said...
This comment has been removed by the author.
ahmad jo said...
This comment has been removed by the author.
hidayah said...

pose tu yang best....

hidayah said...

pose tu yang best....

Chem5007 said...

haha.. Selamat berposa too. Sedap waser posa kat ganu. Eh akupun ader angle yang ko amik gambar tu..kat masjid kristal kan. So damn nice la gambor tu. Seswai uat ecard...hehe. Apsal la aku x terfikir sblum ni..huhu.

afzai.nizam@yahoo.com said...

Salam ramadan salam berposa bersahur dan berbuka bro.. dari kami http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/

Mr.Homosapiensz said...

dh amik~~
pose tu ler yg x tahan,,,,

control~~

ahmad jo said...

Mal. ape yg x tahan tu?? hehe

Related Posts with Thumbnails
 
;