Aug 21, 2009

Pizza + Mat rempit + KFC

Jom makan2 sebelum bulan puasa tiba!!! Hehe...
Ces!! Macam bulan puasa tu x boleh makan??? Haha
Maksudnye jom makan2 di siang hari yg ceroh n panah ketik!!



Siang td bertarikh 21082009, aku, Sayuti n Rosy pergi la Pizza Hut kat Giant KT..
Hari ini Sayuti menjadi baik sekali mcm malaikat baru turun dari syurga je coz belanja kitorg makan pizza.. Mekasih byk2 ye En. Sayuti.. lain kali jgn lupa belanja lagi.. Kui3...




Lepas balik je dari Pizza Hut, terus pergi umah Ikmal... Nk pergi makan KFC lak..
X kenyang lagi ke makan pizza???
Lantaklah!!!



Otw g KFC kat Bus Station, terserempaklah dgn Mat2 rempit yg sedang merempit...
Fuh!! Dasat tol... Meriah je tgk kebodohan mereka.. HUHU..



Possing sekejap kat depan umah Mr. Kolonel... hehe



Sampai je KFC order je ape nk diorder... Hajat utk makan Shrimp Stix akhirnya tercapai jua...
Best2.. walaupun shrimp stix tu kecik je dari ilustrasi yg mcm besar
Poyo tol KFC!!!
Doh la air yg kat poster tu mcm air strawberi ble order nah amik ko air sirap!!
Ingat aku g kenduri kawin ke???
Apa2 je la...



SELAMAT BER-RAMADHAN UTK SEMUA
JANGAN PONTENG PUASA
JANGAN PONTENG TARAWIKH..

6 comments:

Mr.Homosapiensz said...

selamat berpose..
jangan nk berangan nk ponteng....ko tu bkn nya datang bulan ponn...ahaksss...


maaf zahir batin..

Sofi said...

hohohoh bestnye makan2

ahmad jo said...

Mr HS, of coz la dtg bulan, dtg bulan pose.. ekeke

*x lawak pun

ahmad jo said...

Sofi, makan mmg best wpun sekadar makan angin sajork... heheh

yet my last said...

wah best nye joe ni...mcm ari2 pn ade KFC je :D

ahmad jo said...

haha... yet! jom r join skali

Related Posts with Thumbnails
 
;