Aug 17, 2009

Al-Fatihah buat Ayah Da

Pagi td time dlm pukul 3.15 am, aku terjaga sekajap pastu tetiba bunyi tepon umah aku berdering. Aku ingatkan aku mimpi, padah betul2. Aku dgn selamba rocknya bercatwalk menuju ke telepon tersebut lalu menghello.. Ingatkan Sera yg tepon nk bgtau apa2 pasal Mak a.k.a Tok or Nenek aku padahal suara Zura yg bgtau ayahnya telah kembali ke Rahmahtullah pd pukul 2 am. So, sebak la aku sbentor.. Innalillah...
Tanpa segan silu lagi, aku kejutkan Ma bgtau hal tersebut.. Setengah jam lepas tu, Ma & Bak bergegas ke rumah Ayah Da.. Aku menfollow sejurus selepas itu..
Jenazah Allayarham selamat disemadikan pd pukul 11.30 am td n aku missed la cls research pg td.. Ampun ye puan..!!!
Allahyarham meninggal dunia disebabkan darah tinggi dan stroke a.k.a angin ahmar...

AL~FATIHAH

2 comments:

Anonymous said...

takziah yer...sob~ sob~ sob

al-fatihah

Unknown said...

Salam Takziah..

Moga rohnya ditempatkan di kalangan orang beriman... Amin!!

Related Posts with Thumbnails
 
;