Aug 1, 2009

The Very First Tagged from EyKa

Maka dengan sesungguhnya aku ingin menjalankan tugasku setelah di ngetagged oleh Eykacapiq.. Hiks~

1. Apakah hubungan awak dan dia ? (Sesiapa pun boleh) :

Open relationship

2. Five (5) impression terhadap dia :
i. agak cute
ii. rajin
iii. caring
iv. pandai masak
v. little bit panas baran! Hehe


3. Perkara yang paling memorable yang dia lakukan kat awak :
Masak telur dadar yg best,, Hiks~

4. Perkara paling memorable yang dia kata pada awak :
Don't leave me, I love U so much

5. Kalau dia kekasih awak, awak akan :
Bgtau org lain, dia miliikku.. So, yg lain bleh blah!!!

6. Kalau dia jadi musuh awak, awak akan :
Melancarkan perang saraf yg ke 3 ratus keatasnya secara besar-besaran.
Hahaha... (p/s: silagelak dgn cara paling jahat sekali!!)

7. Kalau dia kekasih awak. awak akan :
Sama je soalan td, kalu final exam mcm ni kan bgus! Muehehehe

8. Kalau dia jadi musuh awak, mungkin kerana :
Dia memang nk bermusuh dgn aku ni yg x bpe nk ada musuh.. kalu musuh dalam selimut tu ramai, nk 1????

9. Overall impression ttg dia :
How do I get better, once I've had the best??

10. The most desirable thing to do to her/him :
Berscuba diving together kat pulau paling cantik kat muka bumi ini..

11. Apakah awak rasa ttg pandangan orang terhadap awak ? :
Oloh!! Keciknya budak ni, sekoloh darjoh bpe ni???

12. The character of you for yourself ? :
Friendly n little bit suka wat lawak bodoh.. hahahaha

13. On contrary, the characters you hate about you :
PEMALAS, PEMALU, TIADA KONFIDENG DLM DIRI

14. The most ideal person you want to be with :
Tun Dr. Mahathir

15. For people who like you, tell sumthing about them :
Teruskan menyukai saya wpun sy ni buruk je!!

16. Ten people you tag :
1O pembaca yg terbaca blog ni.. Plz do that.. Tq

17. No.2 ada hubungan dgn siapa ? :
No comment


18. Is no.3 female or male ? :
No comment

19. If no.7 and 10 have a relationship ? :
No comment

20. Mcmmane dgn no.5 dgn no.8 ? :
No comment

21. No. 4 single kah ? :
No comment

22. No.1 hubungan apa ? :
No comment

23. Say sumthing about no.9 :
no comment



~TQ~

2 comments:

Tyna Aizat said...

hehe. seronok baca blog joe.

Mr.Homosapiensz said...

ohoy budah skoloh darjoh brape....

telur dadar tu sebutir ke dua butir?? ahahhah

Related Posts with Thumbnails
 
;