Nov 12, 2010

Kepala Lori Dalam Lori


Mak aii.. macam saspen je tengok gmbar tu... Hadooiii... Tiba2 jadi jakun jap, 1st time tengok kepala lori dlm lori.... Hak3.. Pic ni aku suh adik aku snap masa on da way pergi Mesra Mall beberapa hari lepas... Macam nakal je bila tengok kepala lori dalam lori ni... nasib baik tak dak orang tgh drive dalam kepala lori tu.. hahhahadoooiii..!

20 comments:

My Little Diary said...

hehehe.... mmg lawak... first time tgk gak nii...

entry terbaru "jangan kau ucap selamat tinggal"

Cik SHiNJU said...

hahaha...lawak giler :D

ahmad jo said...

@mld & cik shinju, sumpah lawak.. hak3

chuu said...

hahaha., kalau xde org nga drive dlm kepala lori tu mmg buat lawak kot :P

thomas said...

ada lorry nak pakai kepala baru tu.

ahmad jo said...

@chuu: konpem x leh fokus masa drive..

ahmad jo said...

thomas: haha.. ye la kot.. tukar selera katanya..

Yuni Aisyah said...

nie lori tolong lori la nie...hahahha

ahmad jo said...

@yuni: semangat 1 lori... ape yg penting, kerjaaasamaa! :))

NARDtheNERD said...

haha.
takkan nak angkut kepala lori dengan motor kot u...
hehe.
:P

misyamissyou said...

terbaek lah! hahaa

Shino said...

gunekn sgla y ade...bgs2 idea 2...

Anip™ said...

hahah~ siot jer...kalau ade orang dlm kepala lori tu..mmg sempoi ar..hahaha

10 Fadhilat Coca Cola, Terbaek Dari Ladang !

ahmad jo said...

@nard: tu r pasal... tp mmg nakal la..!

ahmad jo said...

@misya: thumb's up. ahaks~

ahmad jo said...

@Shino: bijak mggunkan ruang yg ada! ;D

ahmad jo said...

@Anip: xleh nk bayang gelak tahap ape kalau ada org tgh drive dlm kepala lori tu, keh4

biskut said...

lau kepala lori dalam lori cmner?mau terkejut tapir jawabnyer..

ahmad jo said...

@biskut: tapir terkejut sipa melatah.. hak3

che-Q zoe said...

teringat iklan gatsby..when ur clap ur hair..hihi

Related Posts with Thumbnails
 
;